☽ ☼ ☀ ☁ ~insan, lihatlah langit nan indah.... siang atau malam.... dan senyumlah, melihat ajaibnya dan indahnya ciptaan Allah... ~ sebab langit sangat indah.. siangnya dihiasi awan, senjanya melakar warna jingga yang menawan, malamnya disinari bintang-bintang berkelipan.. subhanallah, ciptaanNYA tiada tandingan.. Web Counter

background


Wednesday 21 November 2012

Glitter Words

Macam biase , salam diutamakan . assalamualaikum...haha . Hari ni nak cakap pasal abang aku pulak . Die ni baik , pandai & bolehhlah hensem . haha ~ Tapi , die ni annoying jugak kadang2 . Kalau sehari tak bergaduh dengan die memang tak sah . haha . Ade je benda yg nak digaduhkan , pasal tv la , makanan , laptop & lain2 lagi . huhu . Ni laa abg aku tu . Hensem ke ? emm...entahlah . sukati koranglah nak kate die ni hensem ke tak . haha . tak kisah pon . 



Huhu...hari ni die takde sebab die pergi KL, jalan2 dengan kawan die . hurmm...tak dapat nak bertengkar dengan die hari nih . huhu . takpe , esok masih ade . h0ho ~ Kitorang tak penah keluar rumah . So , ini adalah first time utk die keluar umah . huhu...untunglah ~ Aku ni haa , bile la pulak nak dapat keluar rumah ? aku nak jugak jalan2 dengan kawan aku . huhu . mungkin sebab aku ni masih kecil lagi . lain la macam die , dah 16 tahun . Takpe , suatu hari nanti , aku akan dapat jugak keluar rumah & pegi jalan2 dengan kawan aku . huhu ~ aku hanya perlu menunggu waktu tu tiba . tapi sekarang , aku kenalah bersabar untuk tunggu turn aku pulak . heheh ~ okelah , sampai disini sajelah cite untuk kali ni . tatata ~ Assalamualaikum :)

No comments:

Post a Comment

Selamat Beramal ^_^