☽ ☼ ☀ ☁ ~insan, lihatlah langit nan indah.... siang atau malam.... dan senyumlah, melihat ajaibnya dan indahnya ciptaan Allah... ~ sebab langit sangat indah.. siangnya dihiasi awan, senjanya melakar warna jingga yang menawan, malamnya disinari bintang-bintang berkelipan.. subhanallah, ciptaanNYA tiada tandingan.. Web Counter

background


Saturday 24 November 2012

Glitter Words

0nce again...Assalamualaikum :) h0ho ~ this time , i want to tell u guys ab0ut my sister ^_^ . hehe . esok akak sulung aku balik . so , kitorang akan pergi jemput die kat KLIA . huhu...dah lame die tak balik . rinduu giler kat akak aku nih...huhu . die sampai kat KLIA nnti dalam pukul 3.30 petang . huhu , tak sabar nak jemput die . semoga perjalanan kami nanti selamat & die tiba dengan selamat . aminn...


akak aku nihh suka belanja kitorang..h0ho ~ semua yg kitorang nak , mesti die belikan . die suka kucing , sama macam aku . hehe^^ yg lain sume tak suke kucing . tapi abang aku tuh , suke la jugak kadang2 . yang paling penting, akak aku nihh yg paling baik & sporting ^_^...hee^^ okelah...tatata .assalam :)

1 comment:

Selamat Beramal ^_^