☽ ☼ ☀ ☁ ~insan, lihatlah langit nan indah.... siang atau malam.... dan senyumlah, melihat ajaibnya dan indahnya ciptaan Allah... ~ sebab langit sangat indah.. siangnya dihiasi awan, senjanya melakar warna jingga yang menawan, malamnya disinari bintang-bintang berkelipan.. subhanallah, ciptaanNYA tiada tandingan.. Web Counter

background


Monday 19 November 2012

Glitter Words

Assalamualaikum...huhu . dah lame tak update bl0g nih . tetibe rase nak update pulak . h0ho ~ nampak tak tajuk kat atas tu...haa ~ nampak kan ? haha , ni nak cite sikit . Semalam aku ade mimpi yg kakak sulong aku  baru balik . s0 , kitorang pon jemput la die kat KLIA . dalam perjalanan nak balik tu , kitorang singgah makan dekat RnR , seremban . sementara yg lain pegi beli makanan , aku & akak aku yg sulong tu jage meja sbb takut ade org lain yg ambik tu nnti . yg peliknye...die tetibe menangis . pastu die beritahu aku yg dunia ni akan kiamat dlm masa 2 minggu je lagi . huhu...aku dengar die cakap cmtu , aku terus tersedar . mase aku tersedar tu , aku terus menangis...huhu...

No comments:

Post a Comment

Selamat Beramal ^_^