☽ ☼ ☀ ☁ ~insan, lihatlah langit nan indah.... siang atau malam.... dan senyumlah, melihat ajaibnya dan indahnya ciptaan Allah... ~ sebab langit sangat indah.. siangnya dihiasi awan, senjanya melakar warna jingga yang menawan, malamnya disinari bintang-bintang berkelipan.. subhanallah, ciptaanNYA tiada tandingan.. Web Counter

background


Saturday 24 November 2012

Glitter Words

Assalamualaikum :) haha , kalau korang nak tahu , hari ni bufday kawan aku , Liyana . hehe . malam tadi aku call die & wish kat die . tatahu la die happy ke tak sbb hepy ke tak hepy , suara dia tetap sama . so , tak dapat nak bezakan . huhu . die ni comel sangat . haha . comel tu memang comel , tapi aku ejek die "nenek tua" sebab kadang2 die ni macam nenek sikit . haha . *liya...jangan marah* hehe .


ni gambar die...comel kan ? haha . die ni baik sangat . sebab tu aku suka berkawan dengan dia . die ni jenis yang memahami & paling sp0rting lahh ! haha :) die selalu beri semangat & dorongan dekat aku . aku hepy sangat :) kalau korang kenal die mesti korang akan suke berkawan dengan die nih...hehe . okelah , setakat ni saje cite aku kali ni & kepada Liyana...jika anda sedang membaca post ini , harap anda suka ^_^

No comments:

Post a Comment

Selamat Beramal ^_^